Op weg naar ons eindstation, Hollywoord (Florida)

20 augustus 2016 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Hey allemaal,

Vanochtend zijn we vroeg opgestaan en hebben we onze spullen ingepakt. Daarna zijn we nog even naar het zuidelijkste puntje van (het vaste land van) Amerika gegaan. Dit ligt namelijk op Key West. Vanuit dit punt zijn we doorgereden naar Hollywood. We hebben ongeveer 3 uur en 45 minuten over de reis gedaan. Toen we bij ons hotel aankwamen, heeft Tim me hier afgezet met onze spullen. Tim is daarna gaan tanken en de auto terug gaan brengen, want die moest voor 12.30u ingeleverd worden. Dit werd nog spannend, aangezien het kantoor van Hertz heel slecht stond aangegeven. Uiteindelijk heeft Tim twee mensen gevraagd en is het gelukt om de auto op tijd in te leveren. Daarna is hij naar het hotel gelopen en hebben we ingecheckt. Helaas konden we nog niet in onze kamer. We hebben daarom onze zwemspullen gepakt en zijn lekker twee uurtjes aan het zwembad gaan liggen. Rond half 4 zijn we eens gaan kijken of onze kamer al klaar was. Helaas, ze waren er net op dat moment mee bezig, dus we moesten nog 20/30 minuten geduld hebben. In die tijd heb ik even met pap en mam gebeld. Om 16.20u zijn we nogmaals gaan vragen, inmiddels moest de kamer toch wel klaar zijn. Nou... Niet dus... Oké, het is een grote kamer, maar ik denk dat wij in een uur tijd meer poetsen dan deze kamer. De kamer is verder wel heel mooi en groot (zie foto's). Op de kamer hebben we eerst al onze koffers uitgepakt, zodat we die voor de terugreis opnieuw kunnen inpakken en herordenen. Daarna zijn we ons gaan douchen en even naar de supermarkt (Seven Eleven) om de hoek gelopen. Deze spullen hebben we nog naar de kamer gebracht en vervolgens zijn we met de trolley richting de boulevard langs de oceaan (genaamd Broadwalk) gereden. Hier hebben we lekker gegeten bij een Italiaan (dit was overigens Tim's idee, hij wilde graag lasagna). Na het eten zijn we nog een ijsje gaan halen. Dit was het eerste echte ijsje (een hoorntje met een bolletje stratiatella ijs)☺️ Na dit ijs zijn we terug gelopen naar de halte en zijn we via een omweg terug naar ons hotel gebracht. Op de kamer hebben we nog wat televisie gekeken en daarna zijn we gaan slapen. We waren kapot.

Morgenvroeg gaan we eerst naar een laundry (wasserette), want we moeten echt nog even wassen voordat we naar huis komen. Daarna gaan we lekker aan het zwembad liggen.

Vanuit het hotel worden verschillende excursies aangeboden. We zullen sowieso nog een excursie naar de Everglades gaan doen en wie weet nog een andere maar daarover later meer!

Dikke kus Tim en Simone

PS. Nieuwe foto's

1. Rob en Caroline Alberts:
    21 augustus 2016
    Hoi lieverds, was goed jullie weer even gezien en gehoord te hebben. Heel veel plezier in Miami, geniet er nog maar ff van. Op deze plek gaat dat zeker lukken xxx