Hollywood dag 5

24 augustus 2016 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Hey allemaal,

Vanochtend hebben wij weer lekker uitgeslapen. Daarna ben ik lekker aan het zwembad gaan liggen en is Tim op de kamer gebleven. Tim zou namelijk rond 12.00u telefoon krijgen van Hertz over het huren van de cabrio. Bij Hertz gaan ze kijken wat er nog mogelijk is, maar vanmiddag hadden ze nog geen cabrio kunnen regelen. Wij kijken morgen gewoon wat de mogelijkheden zijn. Vervolgens is Tim ook komen zwemmen. Rond 13.00u werd het bewolkt en zwart, dus wij hadden wel een buitje verwacht. We zijn toen naar de Seven Eleven gelopen om wat eten te gaan halen. Dit hebben we gezellig op ons balkon opgegeten, daarna zijn we terug gegaan naar het zwembad. Het was inmiddels een beetje opgeklaard. We hebben nog lekker gezwommen, in de zon gelegen en een boek gelezen. Heerlijk! Om 18.00u zijn we naar onze hotel kamer gegaan en zijn we ons gaan douchen en klaarmaken. We wilden nog een keertje op de Hollywood Boulevard gaan eten, dus hebben we weer op de trolley gewacht. Na een half uurtje was hij er, eindelijk! Inmiddels was het ook begonnen met onweren. We zijn toch ingestapt en gaan eten bij het strand. Toen we net ons eten hadden gekregen begon het te regenen, het viel echt met bakken uit de lucht. Na het eten was het gelukkig weer droog en zijn we, de laatste keer, het hele eind weer terug gaan lopen naar het hotel hahaha... Onderweg naar huis hebben we nog kunnen genieten van een mooie lichtshow In het hotel hebben we nog even televisie gekeken.

Morgenvroeg moeten we onze koffers inpakken en proberen om online in te checken voor onze vlucht. Daarna laten we onze koffers hier in het hotel staan, in een afgesloten ruimte, en gaan we de auto halen. Met deze auto rijden we naar Saw Grass Mall, een van de grootste winkelcentra van Amerika. Ook willen we nog even een kijkje nemen in Miami. Morgen meer...

Liefs Tim en Simone

1. Vita:
    25 augustus 2016
    Toch nog een beetje kunnen uitrusten? Heel fijn voor jullie! Jammer dat het regende gisteren, maar het mocht de pret niet drukken zag ik. Veel plezier bij het shoppen en alvast een hele goede vlucht naar huis. Bedankt voor de gezellige updates iedere dag we hebben ervan genoten en leuk om zelf een beetje mee te kunnen maken. Heel veeeel liefs xxx Henk en vita