Hollywood dag 2

21 augustus 2016 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Heyhey,

Vanochtend hebben we eerst heerlijk uitgeslapen tot een uur of tien. Man wat liggen dit bed heerlijk!! Daarna hebben we een taxi genomen naar een laundy. Dit was net te ver om te lopen. Hier hebben we drie wasjes ingezet. We hebben gewacht totdat klaar was, dit duurde ongeveer 25 minuutjes. Daarna hebben we een aantal kledingstukken even opgevouwen en andere in de droger gedaan. Vervolgens zijn we gaan ontbijten bij dunkin donuts. Daarna hebben we de taxi gebeld en die is ons komen halen. In het hotel hebben we de kleren die moesten drogen opgehangen. Toen hebben we een excursie naar de Everglades geboekt, welke we morgenvroeg gaan doen. Ik ben daarna naar het zwembad gegaan. Tim heeft me even ingesmeerd en daarna is hij gaan fitnessen. Rond 18.00u zijn we gaan douchen en hebben we ons klaargemaakt om te gaan eten. We hebben weer de trolley genomen, maar dit keer zijn vanuit de andere kant het strand opgelopen. Halverwege de boulevard hebben we een hapje gegeten. Helaas reed de trolley maar tot 21.00u en daar wij pas om half tien klaar waren met eten zijn we maar terug gelopen naar het hotel, dit was alleen toch wel een behoorlijk eind. Nou ja.. Zoveel had ik vandaag toch nog niet gedaan, dus het was wel goed voor me. In het hotel hebben we nog even televisie gekeken en daarna zijn we gaan slapen. Overigens heb ik (Tim) ook nog een nieuwe diersoort ontdekt, de Simonofant, een exotisch en zeldzaam exemplaar (zie de foto).

Morgenvroeg worden we om 08.00u opgehaald met de bus om naar de Everglades te gaan. De busreis duurt ongeveer 45 minuten. Vanuit daar is er dan een boottocht en een show met alligators. Daarna gaan we weer terug. De excursie is een halve dag, dus 's middags kunnen we weer lekker aan het zwembad gaan liggen.

Kus Tim en Simone

1. Vita:
    22 augustus 2016
    Wauw dat was weer genieten van de foto's en verhalen zeg. Jullie hebben een prachtig hotel. Hebben jullie al die dure auto's al zien rijden over de boulevard of ligt dat te ver van jullie hotel? Hier is het prut weer(kan in Limburg zomaar anders zijn), maar gelukkig wordt het woensdag beter. Heel veel plezier bij de everglades. Xxx