Einde van onze geweldige reis naar de USA!!

26 augustus 2016 - Elsloo, Nederland

Hey allemaal,

Dit is helaas alweer het laatste reisverslag. Sommige mensen moeten helaas hun routine's gaan wijzigen, dus geen verslagje meer lezen voor het opstaan of voor het naar bed gaan. Na een klein uur vertraging hebben we een goede vlucht gehad en waren rond 14.00u in Kopenhagen. Die vertraging kwam ons dit keer nog goed uit, want hierdoor hoefden we in Kopenhagen minder lang te wachten. Om 16.35u zijn we doorgevlogen naar Schiphol. Hier stonden pap en mam klaar om ons mee te nemen terug naar het mooie Elsloo. Ik was toch wel blij om ze weer te zien. Onderweg naar huis hebben we nog een hapje gegeten in Valkenswaard. Daarna hebben we bij pap en mam nog even een glaasje Freixenet gedronken om t vieren dat ik een baan heb. Daar begon onze hele reis naar Amerika mee.

Wij hebben genoten van deze geweldige reis naar Amerika. We hebben ontzettend veel gezien en gedaan en de tijd is echt omgevlogen. Het is natuurlijk hartstikke lastig om een top 5 te maken van de leukste of mooiste dingen, maar we gaan het toch proberen.

Top 5 Tim
1. Washington Mall met het Washington en Lincoln Memoriam
2. Six Flags Great America, wat een ontzettend gave achtbanen hadden ze daar
3. New York en dan met name de watertaxi rond Manhattan met zicht op de skyline, maar ook Times Square was ontzettend gaaf, zeker bij nacht
4. Honkbalwedstrijd Yankees tegen de Mets in Yankee Stadium NYC
5. Smithsonian Air- en Space Museum, al vond Simone het wat minder leuk

Maar eigenlijk was alles geweldig en is het niet makkelijk om een top vijf te bepalen.

Top 5 Simone
1. De Willis tower.
We hebben in een glazen hokje boven Chicago gestaan, dat vond ik toch wel echt heel erg gaaf.
2. Niagara Falls.
Wauw, gewoon ontzettend mooi!
3. De watertaxi in New York.
Gewoon heerlijk genieten van de zon, schitterend uitzicht en een briesje door je haren.
4. Six Flags Great America en Busch Gardens Tampa Bay.
Ik kon niet kiezen hahaha. Beide pretparken waren super gaaf! Top achtbanen, leuke andere attracties, mooie dieren! Gewoon top.
5. Het vasthouden van de baby alligator was ook echt gaaf. Ik had niet gedacht dat ik dit gedurfd had, maar het was geweldig!

Oké, stiekem ook nog een punt 6 hahaha... De hop on - hop off bussen en specifiek de night tour in Washington was erg leuk! Zitten, luistern, genieten, foto's maken etc.

Ik ga zo snel mogelijk aan de slag met het foto album. Zodra het af is mogen jullie het komen bekijken onder het genot van een lekker kopje koffie.

Bedankt voor al jullie reacties! Dat vonden we echt heel erg leuk om te lezen!

Dikke kus en knuffel Tim en Simone

1. Rob en Caroline Alberts:
    27 augustus 2016
    Mooie top 5 van jullie beiden!! Alleen onder het genot van een kopje koffie :-) xxx
  2. Vita:
    27 augustus 2016
    Hier ook de laatste 2 verslagen gelezen onder het genot van koffie. En ja je zou haast vergeten dat je een vaste baan hebt Simone, wat was dat fanastisch nieuws). daarna ook zoveel indrukken meegemaakt. Wat fantastisch allemaal. Kunnen jullie mooi op terugkijken lieverds. Veel sterkte met de jetlag, hopelijk is dat snel over xxx
  3. Claudia Paulissen-Gelissen:
    28 augustus 2016
    Hallo lieve Tim en Simoneᷰ Zojuist de laatste reisverslagen-fotoᷰs en video,ᷱs gelezen. De verbinding is hier slecht tussen de bergen. Wat een sjiek cafE dat Rain Forest gebeuren. En ja.... Simone die donuts hˋe ! Lekkeer lekker, ha,ha. Het was een ongelofelijk mooie reis waar jullie nog lang op kunnen teren. We sluiten deze eindreactie afˋmet een dikke computerknuffel en tot over een week dan krijgen jullie een echte !!! Heel veel liefs van Bert en mij.