Hollywood dag 6

25 augustus 2016 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Heyhey,

Vandaag hebben we een beetje uitgeslapen. Daarna hebben we ons rustig klaar gemaakt en zijn we onze koffers gaan inpakken. Vervolgens heeft Tim geprobeerd om online in te checken, maar dit lukte helaas niet. Toen is Tim naar Hertz gelopen om onze auto te halen. Ik ben blijven wachten in het hotel met onze koffers. Na een 40 minuten kwam Tim aanrijden met een speelgoedautootje. Nee grapje... Met een mega grote auto met alle toeters en bellen erin. Het was helaas geen cabrio, maar deze auto was ook goedgekeurd door Tim. En ongelofelijk maar waar, al onze spullen pasten in het kofferbak! Er hoefde niets op de achterbank. En we hadden nog plaats over ook! We zijn een ontbijtje gaan halen bij Seven Eleven. Mijn laatste mega lekkere donut met sterretjes erop hahaha... Na dit opgegeten te hebben zijn we via Miami Beach en Miami doorgereden naar de Sawgrass Mills Mall. Hier hebben we nog lekker geshopt. Ik heb nog twee super leuke nieuwe jurkjes gekocht (en echt goedkoop!) en Tim nog wat sportkleding. Gelukkig zijn we daar ook nog geslaagd voor de laatste souvenirs. Pffff... Dat was toch erg lastig dit jaar. We kwamen in de Mall een Rainforest café tegen. Daar hebben we in Orlando ook al eens gegeten en dat beviel goed. Hier zijn we dan ook een hapje gaan eten. Na het eten moesten we toch een beetje gaan opschieten, want we wilden op tijd op het vliegveld zijn. Het was zoeken naar de uitgang. Eerst dacht Tim dat deze Mall niet zo groot was (niet groter dan de andere die we gezien hadden), maar tijdens het zoeken naar de uitgang kwamen we erachter dat we de helft nog niet gezien hadden. Jammer, maar er was geen tijd meer voor. Dat betekent dat we nog een keer terug moeten! Hahahaha... Uiteindelijk hebben we de uitgang gevonden en toen we buiten kwamen was alles helemaal nat. Het had schijnbaar behoorlijk geregend en geonweerd, dus wij hadden vandaag een goede keuze gemaakt om te gaan shoppen. We waren binnen een kwartiertje bij de garage om de auto in te leveren naast het vliegveld. Vanuit de garage was er een shuttle bus die ons naar de terminal bracht. Hier hebben we ingecheckt en zijn we door de douane gegaan. Op dit moment zitten we bij de gate en wachten we totdat we kunnen boarden. Het onweert op dit moment, dus hopelijk hebben we geen vertraging. Het vliegtuig staat er in ieder geval wel al dus dat scheelt. Wij hebben een super leuke laatste dag gehad hier in de USA!

Morgen zitten we de hele dag in het vliegtuig. We zullen om 18.00u landen in Amsterdam en worden dan opgehaald door pap en mam. Ik zal morgen het laatste reisverslag maken en dan lezen jullie wat onze top vijf is aan leukste / mooiste dingen deze vakantie.

Tot snel!

Liefs Tim en Simone

PS. Laatste nieuwe foto's en filmpje

1. Mike, Elisa & Karina:
    26 augustus 2016
    Lieverds, wat een gaaf café. Elisa en ik liggen hier wakker en de kleine mup wil die springers (orka's) nog een zien. We wensen jullie een hele goede reis ook van Elisa ... blugggbn mloonhfcnn.lpk.ljhgvkm. Liefs en tot snel
  2. Rob en Caroline Alberts:
    26 augustus 2016
    Hoi lieverds, wat hebben we genoten vanullie verskagen, foto's en video's. Het was geweldig. Hele goeie terugreis en we kunnen niet wachten om jullie weer in onze armen te sluiten xxx