Hollywood dag 4

23 augustus 2016 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Hallo hallo,

Vanochtend hebben we heerlijk uitgeslapen en daarna nog lekker rustig aan gedaan. We hebben nog een stukje van een film gekeken. Daarna zijn we ontbijt gaan halen bij Seven Eleven en koffie in het hotel. Dit hebben we lekker gezellig op ons balkon opgegeten. Daarna hebben we ons omgekleed en hebben we lekker aan het zwembad gelegen. Het was weer ontzettend warm vandaag, dus dat was heerlijk. Rond 15.30u hebben we lekker wat gedronken op het terras en een spelletje gespeeld. Na het spelletje is Tim gaan douchen en heb ik nog even in de zon gelegen en gezwommen. Na een half uurtje ben ik ook gaan douchen. Tim is in de tussentijds even naar Hertz gelopen, want hij wilde onze laatste dag graag een cabrio huren. We hebben voor de laatste dag sowieso een auto nodig, want we willen nog even shoppen en moeten toch op het vliegveld komen. Een taxi naar het vliegveld kost $30,- en een cabrio huren $64,-, dus dan is de keus snel gemaakt. Zou wel fijn zijn als we ons de laatste dag wat makkelijker kunnen verplaatsen. Dat is toch wel iets dat hier opvalt. Het openbaar vervoer is niet zo goed als in New York enz. Er is geen metro. Je moet alles met de taxi (wat wel duur is) of trolley doen. En deze rijdt maar op beperkte tijd. Toen ik klaar was ben ik naar Hertz gelopen, Tim was bijna klaar. We krijgen morgen telefoon of ze nog een cabrio voor ons kunnen regelen, dus nu nog even afwachten (alle cabrio's zijn momenteel verhuurd, vandaar). Daarna zijn we met de trolley naar "downtown" Hollywood gereden. We hadden gedacht hier te kunnen eten en shoppen. Het eten is gelukt en was ook erg lekker. Het shoppen echter niet. Het was er een beetje uitgestorven. Er lagen wel veel restaurantjes, pandjeszaken en kappers, maar niets te shoppen. Na het eten hebben we nog een ijsje gehad.. Nou ja ijsje... Zeg maar ijs! Man wat was dat ding groot zeg (we hadden overigens de kleinste besteld). Daarna hebben we een half uur op de trolley gewacht en uiteindelijk kwam die dan aangereden. Gelukkig, nu hoefden we dat hele stuk niet terug te lopen. In het hotel hebben we naar America's Got Talent gekeken. Daarna zijn we lekker gaan slapen.

Morgen is onze laatste dag aan het zwembad, aangezien we donderdag dus met een cabrio willen rijden en willen shoppen. Nog even lekker genieten van de zon, het uitzicht en het lekker even niets doen.

Liefs Tim en Simone

1. Vita:
    24 augustus 2016
    Hoi Tim en Simone, wat jammer dat jullie zo weinig alligators hebben gezien. Wij gingen door de Bush met een kleine boot en hebben er veel gezien, misschien andere route of ander seizoen. Moest erg lachen om jullie verhaal om toch maar in het hotel te gaan eten. Al ontwenningsverschijnselen.? Zag namelijk geen pizza. Wat een ontzettend fijn zwembad en uitzicht zeg. Dat is ook genieten. Hier is het ook bloedje warm maar voor ons helaas alleen werk en uitzicht op collega's liefs Henk en vita