Op naar Key Largo, na eerst nog een ochtendje in SeaWorld

18 augustus 2016 - Key Largo, Florida, Verenigde Staten

Hey everyone,

Vanochtend zijn we vroeg opgestaan en hebben we onze spullen ingepakt. Daarna zijn we doorgereden naar SeaWorld in de hoop dat we vandaag toch nog de shows konden zien, die we dinsdag niet hebben kunnen zien. Het was vanochtend zonnig, dus dat moest wel goed komen. We hadden geen tas meegenomen waardoor we door een ander poortje naar binnen konden en niet lang in de rij moesten staan (t.b.v. tascontrole). We zijn meteen doorgelopen naar de dolfijnenshow, die al begonnen was. Na de show zijn we nog naar een achtbaan 'Kraken' gelopen, die dinsdag defect was. Toen we aan de beurt waren ging de achtbaan weer stuk. Gelukkig waren de technische mannen in de buurt en hadden ze de achtbaan redelijk snel gemaakt en konden wij er toch in. Het was een hele gave achtbaan. Na ons ritje zijn we naar het stadion van Shamu gelopen voor de Orka show. Wow, wat zijn die Orka's groot zeg. We zijn heel blij dat we beide shows nog gezien hebben. Daarna zijn we snel naar de uitgang gegaan en doorgereden naar Key Largo. We zaten nog geen vijf minuten in de auto toen de regen met bakken uit de lucht viel, perfecte timing dus! Bij het laatste stuk van de rit waren er twee rijbanen en daarom heen waren bomen of was er water, meer niet. Totdat we weer een eiland opreden, daar waren winkeltjes en restaurantjes etc. Al met al was een lange rit. Het was best druk op de weg, veel stoplichten en ook nog wat file. We hebben ongeveer 6 uurtjes gereden toen we aankwamen bij ons hotel. Dit hotel ziet er stukken beter uit dan verwacht. De kamer is super, er is een schitterend uitzicht, twee zwembaden (zoet water en zout water) etc. We hebben snel onze spullen op de kamer gezet en zijn toen bij het restaurantje hier op het resort een hapje gaan eten. Vervolgens hebben we ons lekker op een bedje aan het strand neergelegd en hebben we genoten van de rust, het mooie uitzicht, het kabbelen van het water, de maan en de sterren. Ten slotte zijn we naar onze kamer gegaan, hebben we ons opgefrist en zijn we gaan slapen.

Morgenvroeg slapen we een beetje uit en zullen we hier op het resort gaan ontbijten. Daarna rijden we door naar Key West. Dit is ongeveer 1 uur en 40 minuten rijden, tenminste als het verkeer mee zit. Stoplichten zullen er op deze weg niet veel zijn. Er is serieus maar een weg heen en een weg terug (Overseas Highway) en buiten die weg is er alleen maar water.

Liefs Tim en Simone

PS. Er zijn nog een paar foto's en filmpjes van Orlando toegevoegd en nieuwe foto's van hier in Key Largo

1. Vita:
    19 augustus 2016
    Prachtige plaatjes met idem uitzicht. Dit wordt alleen maar beter denk ik richting key west. Ook iets anders dan pizza gegeten gisteren zag ik? Het weer hier was gisteren ook erg goed, wij hebben ook heerlijk buiten kunnen zitten. Ben benieuwd wat jullie vd lange weg door het water vinden. Gelukkig minder dan 2 uur rijden. Goeie reis vandaag xxx
  2. Rob en Caroline Alberts:
    19 augustus 2016
    Wauw, hier kunnen jullie lekker uitrusten en nagenieten van jullie mooie reis. Het einde is in zicht :-) xx